+6Nasi autorzy
Ważne

Prestigio sprzedało już dwa miliony tabletów

Firm oferujących tablety internetowe na polskim rynku jest bardzo wiele. Jedne sobie radzą lepiej, inne gorzej. Wśród tych pierwszych jest niewątpliwie Prestigio – firma, która właśnie poinformowała o swoim kolejnym sukcesie. Ledwie po roku od przekroczenia progu miliona sprzedanych tabletów firma chwali się dwoma milionami sprzedanych urządzeń tego typu. Nic, tylko pogratulować.

Aktualnie Prestigio, firma obecna na polskim rynku od 2,5 roku, oferuje w naszym kraju szesnaście różnych tabletów o przekątnej od siedmiu do dziesięciu cali. Milionowy tablet trafił do swojego właściciela w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w maju, natomiast dwumilionowy – w Rosji. Był nim Prestigio MultiPad 2 Ultra Duo 8.0 3G.

Marcin Harasim, VP Poland&Iberia, Asbis PL Sp. z o. o., powiedział:

Według naszych obserwacji segment tabletów jest i długo jeszcze będzie najbardziej dynamicznym obszarem jeśli chodzi o rynek mobile. W 2012 roku analizy Gfk Polonia dawały nam 7% udział w tym wymagającym segmencie, a w 2013 celujemy w wyższe pokrycie. Wprowadzamy właśnie linię czterordzeniowych maszyn z wydajną konfiguracją oraz niezmiennie przystępną ceną.

ź: Prestigio

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Colo

    Kupiłem tablet Prestigio, odpakowałem z folii, wkładam kartę SIM i…. tablet nie widzi karty SIM! Reset do fabrycznych ustawień nie pomógł. Serwis odesłał mi tablet z wymienioną płytą główną po 2 tygodniach! Zamiast wymienić na nowy to oni płytę zmienili tylko. Sprzedałem to dziadostwo za pół ceny i już nigdy nie kupię prestigio! Obiecuję!

    • x

      Na co więcej liczyłeś? Naprawili Ci tablet, wyrobili się w terminie… czego byś chciał więcej od naprawy gwarancyjnej? Wymiana na nowy, niby dlaczego… przecież to SERWIS (z założenia zajmują się naprawą sprzętu, nie wymianą na nowy).

      • Marcel

        Ja na mój tablet w serwisie Prestigio czekałem prawie miesiąc, a chodziło o to, że gniazdo do ładowania nie łączyło, nie polecam kupowania tabletów tej firmy.

        • zzzz

          Boś jest cipa i nie umiałeś zawalczyć o swoje. Proces naprawy gwarancyjnej musi zmieścić się w 2tygodniach.

          • Michał

            Nie, zgodnie z obowiazujacym w Polsce prawem wcale nie musi. Mylisz dwa pojecia – gwarancja – ktorej udziela producent i ktora jest tylko i wylacznie jego dobra wola i nikt mu jej nie kaze udzielac i tutaj nie ma deadlinu jesli chodzi o naprawy, oraz -reklamacja z tytułu niezgodnosci towaru z umowa/rekojmi – ktora jest udzielana przez sprzedawce na okres 2 lat (1 roku w przypadku rekojmi), jest obwarowana paroma dodatkowymi ficzerami, jest wymagana przez prawo i tutaj wystepuja te mityczne 2 tygodnie, na ktore powołują sie osły takie jak, które tak naprawde nie znają swoich praw, ale głośno krzycza. Przy czym sprzedawca ma 2tygodnie (14 dni kalendarzowych) na USTOSUNKOWANIE SIE do reklamacji, co wcale nie znaczy, ze naprawa z tego tytułu ma się zamknąc w 2tygodniach. Więc zanim zaczniesz kogoś obrażąc, poczytaj najpierw ustawy, bo znowu wyjdziesz na idiote.

  • lukasz

    Dwa tygodnie to i tak szybko. Ja mam pmp5570c i działa bez zastrzeżeń, ale bateria na wifi bardzo słaba.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona