Wiko VIEW

Pierwsza reklama tabletu Microsoft Surface

microsoft surface

Nadszedł 16 października. Dla jednych dzień jak co dzień, dla innych moment wyczekiwania premiery Asusa Padfone 2 (relacja o 11:00) i odliczania do premiery pierwszych tabletów z Windows 8 – w tym: Microsoft Surface. Jak doskonale wiecie, na 25 października koncern z Redmond zaplanował konferencję prasową, na której światło dzienne już oficjalnie ujrzy najnowsza odsłona systemu operacyjnego Microsoftu i zapowiedziane zostaną ceny Surface. W oczekiwaniu na to wydarzenie nie pozostaje nam nic innego, jak zapoznanie się z pierwszą reklamą tabletu Microsoft Surface, którą od dziś można znaleźć w sieci.

Według informacji, którą opublikował na Twitterze Paul Thurrott, Microsoft ma przeznaczyć na kampanię reklamową promującą swój tablet 400 milionów dolarów. Z kolei inne źródła donoszą, że koncern przeznaczy na reklamy Windows 8 1,5-1,8 miliarda dolarów.

Poniższa reklama zadebiutowała w TV podczas Tańca z gwiazdami. Nic więc dziwnego, że została utrzymana w takim właśnie – tanecznym – klimacie. Zerknijcie i dajcie później znać czy Wam się podoba ten spot. Warto jeszcze nadmienić, że jego reżyserem jest Jon M. Chu (odpowiedzialny między innymi za Step Up czy teledysk do piosenki Justina Biebera: Never say never).

Z informacji, które można znaleźć w sieci wynika, że Surface Pro zadebiutuje na rynku około trzy miesiące po premierze Windows 8. Z kolei Surface RT ma trafić do sprzedaży już 26 października. Ile w tym prawdy – przekonamy się już za kilka dni. Zainteresowanych parametrami technicznymi tabletu Microsoftu zapraszam do tego wpisu.

A poniżej jeszcze reklama Windows 8:

źródło

Komentarze

  • woytas

    Pierwsza reklama całkiem fajna, aż chciałoby się go mieć.

  • Paweł P

    Widać że to reżyserował John M. Chu, motyw tańca ciężko nie zauważyć :) nie wiedziałem że klawiaturę będzie można tak łatwo wpiąć, ciekawe czy po jakimś czasie te zatrzaski się nie zużyją (cociaż nie wiem jeszcze na jakiej zasadzie to działa). Ktoś wie?

  • BBomba

    Klaniam. Mnie tam zdecydowanie bardziej odpowiada reklama nr 2. Jak widac dla każdego coś innego. Dwóch różnych klijentów, a produkt ten sam. Tylko marchewka troszke inna. I o to wlaśnie w reklamie chodzi: by nas złapać na lep :-)

  • No faktycznie rekordowe kwoty na reklamę IT.
    Pieniądze na reklamę Microsoft Surface może faktycznie warto wydać.
    Firmy jednak trudno będzie namówić na szybkie przejście na win8. Dell polska już zapowiedział, że po premierze win 8 komputery na rynek biznes i korporacyjny będą sprzedawane na życzenie klienta z win 7. Są świadomi problemu.
    Klienci indywidualni i tak dostaną ten sprzęt z pre instalowanym win 8, na smartfonach, tabletach, hybrydach, notebookach, pc-tach. Reklama tu niewiele zmieni.
    Podchodzi człowiek do lady, wybiera laptopa, a sprzedawca pyta, czy z Windowsem czy z Linuksem (jeśli w ogóle będzie ta opcja).
    Smartfona, czy tabletu nikt nie widział bez pre instalowanego systemu, ale tu są groźni konkurenci i tu warto wyłożyć trochę grosza.
    Reasumując pieniądze na reklamę Win phone 8 i win 8 RT faktycznie trzeba wydać, bo trochę się MS zaspało.

    • A nie lepiej wydać te pieniądze na obniżenie kosztów i sprzedawać urządzenie po atrakcyjnej cenie? Co z tego, że reklama będzie COOL jeśli ludzi dziś nie stać na kolejny sprzęt z nowym Windowsem???

      W Microsofcie dalej po staremu, nic się nie nauczyli, a konkurencja ma świetny produkt po niskiej cenie!!! Mam na myśli nowego iPada mini i Nexusa 7. Co z tego, że brak 3G, że tylko 7′, mało pamięci, brak wejścia na karty itd. Klient jeśli go stać, to ma dziś tak dużą ofertę, że kupi najmocniejszego iPada3 lub nowego iPada mini z 3G i dużą przestrzenią na multimedia. Ale Ci, których nie stać, świadomie kupią najtańszy model godząc się z jego ograniczeniami.

      Nie stać mnie na najmocniejszą konfigurację, to będę musiał/a sobie jakoś poradzić z tym co mam.

      • Wyporsky

        Porównywać Ipad-a do Surface, to jak porównywać zimę do lata, mają swoje plusy i minusy, każdy znajdzie w nich co innego, zresztą 7″ to nie 10 i więcej ;)
        Poza tym Ipad to szczyt komercji i większość to przyzna i za, cytuję “niską cenę” można brać inny sprzęt typu Asus, Samsung i oby Huawei.

    • ~Oth

      Korporacje i tak instalują sobie system same.
      Nie pracuje się na preinstalowanych systemach, ponieważ nie wiadomo co zostało preinstalowane.
      Ważne jest, żeby były sterowniki do wszystkiego dostępne.

      • elcede

        co Ty opowiadasz. Wlasnie specjalnie dla korporacji powstaja specjalne konfiguratory gdzie oprocz sprzetu mozna tez zdefiniowac aplikacje ktore bada zainstalowane i malo tego od razu je skonfigurowac, wiec po wyjeciu komputera z pudelka uzytkownik ma juz swoje konto (o ile kontami nie zajmuje sie serwer), swoje oprogramowanie itp. Co Ty myslisz ze firma zamawia np 200 komputerow i recznie instaluje do kazdego windowsa, office, antywirus, komunikator itp. itd. ?

        • luc3ro

          @elcede:
          No cóż. To cię zdziwię kolego. Korporacje same sobie to oprogramowanie instalują. Żeby uprościć i nie wdawać się zbytnio w szczegóły: nowy komputer podłączony do sieci korporacyjnej i uruchomiony w odpowiedni sposób w ciągu kilkunastu-dziesięciu minut sam sobie z korporacyjnej sieci ściąga konfiguracje i instaluje oprogramowanie bez żadnej asysty.

  • desperados

    no i? ludzie tancza.. i oto reklama tabletu? ten Surface po niezlej zapowiedzi zapowiada sie na niezla .. lipe

  • Blakeburn

    Reklama nowego “must have” od Microsoftu do mnie nie trafia…jak i cały ten szał wywołany oknami z numerem 8. Kolorowy szał i college style. To urządzenie to raczej zabawka.

  • sthEn

    No cóż, Metro się albo kocha, albo nienawidzi :)

  • Shaggy

    U mnie w mieście ne ma metra więc nie mam możliwości pokochać ani znienawidzić :-)

  • Marcin “Azawakh” Wojciechowski

    Reklamy ciekawe, kolorowe i żywiołowe. Naprawdę fajna choreografia i dynamika bez zbędnej pompatyczności znanej z reklam iPada 3 i Phone4S. O ile w reklamach Apple mamy do czynienia z totalnym nadęciem to tu widać radość życia i powiew świeżości. To się może podobać. Fajny klimat.

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona