Wiko VIEW

Manta prezentuje: PowerTab MID11 3G i PowerTab MID12 GPS

manta powertab mid12 gps

Cały czas mam w pamięci wszystkich Czytelników Tabletowo.pl, którzy oczekują pojawienia się newsa z tytułem “wreszcie zadebiutował ciekawy tablet z 3G za rozsądne pieniądze”. Niestety, nie tym razem. Co prawda firma Manta zaprezentowała urządzenie oferujące slot kart SIM – Manta PowerTab MID11 3G, aczkolwiek przeznaczone jest dla mniej wymagających użytkowników. Podobnie zresztą jak drugi model – z GPS – Manta PowerTab MID12 GPS.

Zacznijmy od bardziej mobilnego sprzętu. Mobilnego, czyli umożliwiającego łączenie się, dzięki 3G, z siecią z każdego miejsca na ziemi, w którym jest zasięg sieci komórkowych. Tablet Manta PowerTab MID11 3G, bo o nim mowa, wyposażony został w 7-calowy ekran o rozdzielczości 800 x 480 pikseli, jednordzeniowy procesor A10 o częstotliwości taktowania 1,2GHz z Mali 400, 1GB RAM, 4GB pamięci wewnętrznej oraz Androida 4.0.

Oprócz tego, na jego pokładzie znajdziemy: Bluetooth, 3G, aparat 2 Mpix, kamerkę 0,3 Mpix, wyjście HDMI, slot kart microSD, port miniUSB, jack audio 3.5 mm, WiFi 802.11 b/g/n oraz akumulator o pojemności 4000 mAh. Wymiary modelu ważącego 336 g, to 191 x 118 x 13 mm. Manta PowerTab MID11 3G wyceniono na 699 złotych.

manta powertab mid12 gps

Drugim z zaprezentowanych modeli jest Manta PowerTab MID12 GPS, który oferuje GPS z zainstalowaną nawigacją samochodową MapaMap Top Polska. Urządzenie działa pod kontrolą Androida 4.0, a jego sercem jest ten sam jednordzeniowy procesor o zegarze 1,2GHz z Mali 400.

Urządzenie posiada wyświetlacz o przekątnej 7″ i rozdzielczości 800 x 480 pikseli, 1GB RAM, 4GB pamięci wewnętrznej, kamerkę 0,3 Mpix, wyjście HDMI, slot kart microSD, port miniUSB z obsługą zewnętrznych modemów 3G, 3.5 mm jack audio, WiFi 802.11 b/g/n oraz akumulator o pojemności 3200 mAh. Wymiary tabletu to 190 x 118 x 12,5 mm, a waga – 356 g. Cena Manta PowerTab MID12 GPS to 549 złotych.

Komentarze

  • Nexxt

    chyba ich totalnie pogieło….

    • Mirek

      Kolejny, ktory mysli, ze modul 3G + antena kosztuje 10 zl. Witamy na ziemii.

  • KOrkodyl

    Buchachachachachacha!!!!!! Jajcarze :D

  • sowa

    tak 3G jest.
    ale reszta to… wlasnie, reszta to co to jest?

  • maxiwriter

    Pomysł nie jest głupi – wiele osób pewnie szuka podobnego urządzenia – mała moc do internetu powinna wystarczyc np z karta Aero2. Poczta, newsy etc.
    Oczywiscie 4 rdzenie i nieco wyzsza rozdzielka i bylby hit – narazie wyglada niegroznie. Choc najblizsza konkurencja 1399 – samsung 3G 7 cali 2 rdzenie.

    Z drugiej strony to cena katalogowa wiec pewnie niedlugo w jakims makrecie bedzie w promocji za 50% ceny :D (więcej nie jest warte)

    • sowa

      pomysl jest swietny.
      tylko, ze to nie jest konkurencja dla Samsunga.
      i o to wlasnie chodzi.
      gdzie ta konkurencja? gdzie ja sie pytam?

    • Nexxt

      akurat najbliższa konkurencja to tablet (biedronkowy czy coś w tym stylu) za 250zł + modem za 50-60zł na kabelku ;)

      • maxiwriter

        Tak – i jeszcze zasilacz sieciowy moze? :)

        Niestety z nieznanych przyczyn chinszczyzna poza nielicznymi przypadkami stroni od modemow 3G zintegrowanych – a przeciez to podstawa mobilnosci.

        Ps. No przy samsungu to faktycznie – 50% taniej – wiec inna grupa docelowa.

  • janko

    Znowu sprzątanie magazynów, po co wyrzucać stare części, jak można z tego zrobić “tablet” i sprzedać…

  • EMPI

    Przegięli z rozdzielczością, szkoda z jeszcze androida 2.3 nie dali…
    Śledzę już od ponad miesiąca wszelkie nowości tabletowe i nie mogę się doczekąć na idealny tablet (jak dla mnie) – a przeciez nie mam jakiś chorych wymagać. Potrzebuję: 7 cali z minimum 1024×600, GPS, 3G (może być zewnętrzny), android min. 4.0 , wyjście HDMI (nawet przez przejściówkę). No i jest tylko jeden taki, który to spełnia : Lark 70.15 – fajnie, tylko co z tego jak jego bateria działa 2-3 godz. ???? No masakra. Ja bym nawet zapłacił ok. 1000 zł. za coś takiego …

    • Paweł23

      archos 80 g9 spełnia w pełni moje oczekiwania.

      • EMPI

        Dzięki za info !!! Faktycznie to jest to czego szukałem.

        • mobile4you

          Nowe tablety Samsung 8.9″ są w dobrych cenach na Allegro.

        • Piotr

          Ostroznie z tym Archosem 80. Sam szukam dla siebie 8 cali z GPS i 3G w przyjaznej cenie. Ten tablet potrafi miec spore klopoty z GPS (podobno przyznali to sami goscie z Archosa). Sporo egzemplarzy nie lapie fixa, czasami pomaga na to jakies softwarowe voodoo – odpalanie GPSTesta albo resetowanie tabletu i otwieranie najpierw Google Maps a potem dopiero wlasciwej nawigacji.
          Na ebay.de jest zatrzesienie tych tabletow – chodza chyba po 100-150E. Trzeba uwazac na wersje – te z procesorem 1.0 (i chyba 1,5) maja tylko 512 MB RAM, procesor 1.2 to czesto 1GB RAM. Nowsze modele byc moze maja rozwiazany problem GPS.
          Jak na ich tle wypada stara dobra Motorola Xoom Media Editon?

          • Paweł23

            Kolego, co do gpsu to sie zgodzę, ale nie potwierdzam na 100% bo praktycznie nie używam. Kiedyś spróbowałem złapać sygnał na mapach google i mi nie wyszło, ale gps test ku mojemu zdziwieniu wykrywa kilka satelit. Poza tym warto zwrócić uwagę na rodzaj procesora omap 4. Wszystkie są 2 rdzenne ale 1ghz to model 4430 z 512 ramu, 1,2ghz tez 4430 i 512. Poprawili parametry w 1.5ghz, 4460 i 1 gb ramu – ten ostatni wydajnościa bije pozostałe na kilka rzędów długości i jest niewiele droższy, a nawet w niektórych sklepach tańszy! Mogłem mieć tablet 1.0 jako jeden z pierwszych userów w Polsce ale czekałem dalej, aż w końcu kupiłem 1,2 aczkolwiek ten sie posypał, oddałem na gwarancję i producent mnie zaskoczyl. Przesłał mi najsilniejszą obecnie g9 na rynku. Generalnie jestem zadowolony, szczególnie z 3g który sprawdza się w urządzeniu doskonale. Samo rozwiazanie podlaczenia modemu do tabletu jest nowatorskie i chyba mają na to jako jedyni patent.

  • mikun

    Przez przypadek jak oglądałem na YT filmiki z tabletami znalazłem fajny link do sklepu (pewnie Shenzen) z tablecikami na androidzie o dziwo ceny już podaje z zł może ktoś zna ten sklep? Jakaś weryfikacja? http://hongkongeek.pl

  • griffin

    wczoraj pojawil sie wpis na tabletowo nt GOCLEVER M703G (IPS/3G/BT/GPS) 619zł

  • Krzysztof

    Mam pytanko do Was ktorzy znacie sie na tabletach. ja jestem zupelnym laikiem w tej kwestii. czy do tego tabletu manta mid 12 da sie podlaczyc zwyklego pendrive. moze dla Was to dziwne pytanie, ale ja nie wiem

    pozdrawiam

  • not4u94

    Mozna, w pudelku jest przejsciowka miniusb > usb dzieki ktorej podlaczysz klawierke, muszke, pena itd.

    Co do MID11 – czy dziala na nim Aero2?
    I generalnie czy ma odblokowany bootloader bo chcialem podkrecic cpu i nic 1,2ghz ani w jedna ani w druga nie chce drgnac.

    Wiec moze zmiana kernela – ale ten bootloader, jak z nim?

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona