Problem z Android Market w tabletach z Androidem 2.1 i 2.2 (aktualizacja) - Tabletowo.pl

Problem z Android Market w tabletach z Androidem 2.1 i 2.2 (aktualizacja)

Tabletowo.pl Problem z Android Market w tabletach z Androidem 2.1 i 2.2 (aktualizacja) Nowości

Wszyscy użytkownicy tabletów opartych na systemie Android zdążyli się już zapewne przyzwyczaić do tego, iż co jakiś czas trzeba przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniu. Zazwyczaj jedyne co sprawia, że odkładamy ten zabieg na później, jest fakt, iż przywracanie aplikacji i ustawień zajmuje nam czas, który moglibyśmy przeznaczyć na coś przyjemniejszego. W końcu jednak to staje się jedynym rozwiązaniem.

Niedawno właśnie z takiego założenia wyszli użytkownicy tabletów firmy Manta oraz jTab Multimedia. Większość zapewne nie przeprowadzała tego zabiegu pierwszy raz i prawdopodobnie nigdy nie miała z nim żadnych problemów. Niestety coś się zmieniło od ostatniego razu.

Po przywróceniu ustawień fabrycznych w tabletach Manta MID001 oraz jTab W702 przestaje działać usługa dla wszystkich bardzo istotna, a mianowicie Android Market. Przy każdej próbie włączenia aplikacji pojawia się następujący komunikat:

No matching content in Android Market.

Wszelkie próby przeinstalowania aplikacji, wyczyszczenia cache, a nawet ponownego wgrania softu kończą się fiaskiem.

Przeglądając zagraniczne fora, jak również szperając w pomocy Google możemy zauważyć podobne przypadki w różnych, budżetowych tabletach na całym świecie. Problem dotyka jednak wyłącznie urządzeń pracujących pod kontrolą Androida w wersji 2.1 oraz 2.2.

A teraz gorący apel:

Jeśli posiadasz tablet z Eclair lub Froyo i nie musisz przywracać ustawień fabrycznych, nie rób tego, bo możesz stracić jedną z najważniejszych funkcji systemu Android.

AKTUALIZACJA (2.01.2012):

Wszystko wróciło do normy – Android Market działa! Wyszukiwanie aplikacje, proces pobierania oraz instalacji przebiegają prawidłowo.

źródło, źródło

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona