Pasażerowie jednego z lotów pasażerskich linii Iberia Airlines nie tylko odbyli bezpieczną i przyjemną podróż, ale każdy z nich opuścił pokład samolotu z nowiutkim Samsungiem Galaxy Note 8 w ręce. Trzeba przyznać – to niezła reklama, i linii lotniczych, i Samsunga.
Rozdanie zorganizował hiszpański oddział Samsunga i wykorzystał do promocji swojego produktu lot krajowy, także uczulam: nie spodziewajcie się takiej akcji w Polsce, gdyż nie jest to część globalnej kampanii reklamowej producenta ;) Telefony były rozdawane przez stewardessy, ku uciesze pasażerów. Nic dziwnego, że klimat przelotu był bardzo pozytywny.
¡Hay selfies que rebosan sonrisas! Mucha emoción entregando los #Note8abordo a todos nuestros clientes del IB0513 de hoy ✈️? @SamsungEspana pic.twitter.com/KYmS0tZYp2
— Iberia (@Iberia) October 23, 2017
Za prezentem, który Samsung w ten sposób dał 200 pasażerom hiszpańskiego lotu, stoi nieco głębsza, ale prosta do zrozumienia idea: producent smartfonów odbił się od historii związanej z awaryjnymi akumulatorami w Galaxy Note7. Aktualnie każdy smartfon Samsunga może przebywać na pokładzie samolotu, a wspomnienia o niebezpiecznych bateriach poprzednika Galaxy Note8 powoli się zacierają.
Porque todas las historias merecen un final feliz: @Iberia ? @SamsungEspana #note8abordo pic.twitter.com/PVYSpoYDsi
— Alfonso Fernández (@alfonsoferAF) October 23, 2017
Trudno o lepsze „przepraszam” ze strony Samsunga i jednocześnie o bardziej trafne zagranie marketingowe. Well played, Samsung, well played…
źródło: Iberia Airlines, Samsung Spain dzięki PhoneArena