Amazon chce wejść na rynek usług strumieniowania muzyki?

Na rynku jest wiele serwisów do strumieniowego odtwarzania muzyki. Mamy już dużych graczy, takich jak: Spotify, Tidal, Apple Music, Deezer czy Muzyka Play. Na tym polu swych sił chciałby spróbować także… Amazon.

Jak donosi Reuters, Amazon przymierza się do wprowadzenia konkurenta dla Spotify czy Tidal, czyli usługi do strumieniowania muzyki. Prace nad usługą są już podobno dość zaawansowane, a jej start planowany jest na przełom trzeciego i czwartego kwartału.

Redakcja donosi, że miesięczny koszt dostępu do usługi miałby wynosić 9,99 dolara, więc podobnie jak u konkurencji. Podobne miałoby być też działanie, bo opierałoby się głownie o strumieniowanie muzyki i dawałoby także możliwość zapisania utworów na urządzeniu, by móc odsłuchiwać je bez transmisji danych. Platforma ma też współpracować z Amazon Echo, którego pokrótce opisałem we wpisie o wizycie w Amazonie.

echo

Niestety, nic więcej na temat tej usługi nie wiadomo. Na więcej informacji będziemy pewnie musieli poczekać do momentu prezentacji całej platformy.

Źródło: Reuters