Samsung przygotował specjalną promocję dla nowych użytkowników Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge, którzy kupią Gear VR

Samsung jest zachwycony rekordową popularnością, jaką w okresie przedsprzedaży cieszyły się w Europie Galaxy S7 oraz Galaxy S7 Edge. Z tego powodu postanowił przygotować nową, atrakcyjną promocję, aby zachęcić kolejnych mieszkańców Starego Kontynentu do zakupu tegorocznego flagowca wraz z goglami Gear VR.

Klienci, którzy zdecydują się wejść w posiadanie Galaxy S7 lub Galaxy S7 Edge, będą mogli nabyć „dedykowane” gogle Gear VR ze zniżką. To jednak nie wszystko. Otrzymają oni również dostęp do normalnie płatnej zawartości w Oculus Store – Anshar Wars 2, Darknet, Drift, Keep Talking and Nobody Explodes, Ocean Rift i Starchart.

Powyższa promocja ma na celu umocnienie pozycji Samsunga w Europie i „podbicie” sprzedaży Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge oraz zwiększenie udziałów na rynku wirtualnej rzeczywistości. Od początku roku Koreańczycy sprzedali już 300 tysięcy Gear VR. Szacuje się, że segment ten „urośnie” o 168% względem poprzedniego roku, kiedy to do rąk klientów na Starym Kontynencie dostarczono około 1,8 miliona gogli VR.

Our Galaxy S7 and S7 edge are performing extremely well, demonstrating continued strong demand for our premium flagship devices. The smartphone is already so fundamental to our lives but connecting it with a product like the Gear VR opens up incredible new experiences that are often as emotional as they are immersive. With this new incentive, we’re encouraging broader VR adoption so that more people can experience this amazing new technology for themselves.

David Lowes, Chief Marketing Officer, Samsung Electronics Europe

Warto przy okazji przypomnieć, że dosłownie kilka dni temu Max Cohen z Oculusa oświadczył, że w kwietniu z Gear VR korzystało już milion użytkowników.

Szacuje się, że w 2016 roku w Europie Wschodniej kupionych zostanie łącznie 4,7 miliona gogli VR, z czego aż 90% stanowić mają Gear VR. Natomiast w 2020 roku wartość tego rynku ma wynieść globalnie 10 miliardów dolarów, zaś w samej Europie Wschodniej 3 miliardy dolarów.

Źródło: Samsung