logo huawei

Huawei zamierza do końca 2015 roku sprzedać 100 milionów smartfonów

Konkurencja na rynku smartfonów jest coraz bardziej zaciekła, zwłaszcza, że do stawki dołączyli tacy gracze, jak Oppo, Xiaomi czy Meizu, którzy bardzo szybko zdobyli zaufanie klientów nie tylko w Chinach, ale i na całym świecie. Huawei produkuje telefony dużo dłużej, ale tak naprawdę dopiero niedawno udało mu się zerwać z wizerunkiem „typowego chińczyka”, co pozytywnie odbiło się na sprzedaży jego urządzeń.

Jeszcze kilka lat temu telefony Huawei postrzegane były jak coś „egzotycznego”. Dziś to chińskie przedsiębiorstwo jest czwartym największym producentem smartfonów na świecie. Rok temu do rąk klientów trafiło 75 milionów jego słuchawek. W tym roku Huawei chce sprzedać ich co najmniej 100 milionów.

Jest to możliwe, gdyż jak mówi Richard Yu, CEO Consumer Business Group, co miesiąc nowych nabywców znajduje ponad 10 milionów smartfonów, co jest wynikiem nawet lepszym od zakładanego.

Sukces telefonów Huawei opiera się przede wszystkim na bardzo dobrym stosunku ceny do jakości, o czym przekonać się możecie czytając m.in. recenzję modelu P8. Pozycję Chińczyków wzmocni na pewno wypuszczony jeszcze w tym roku Nexus. Nie bez znaczenia jest również fakt, że marka-córka Honor także staje się bardzo popularna, a jej przedstawiciele trafiają też na rynki europejskie.

Źródło: Android Headlines