Angry Birds Stella trafi do sprzedaży 4 września

Czy grając w Angry Birds pomyśleliście kiedykolwiek o tym, że obcujecie z tytułem ociekającym wręcz testosteronem i kompletnie ignorującym rolę kobiet w społeczeństwie? Jeśli tak, to z pewnością ucieszy was wieść o tym, że specjaliści od marketingu z firmy Rovio postanowili rozwiązać ten problem, czego efektem jest właśnie Angry Birds Stella.

Okazuje się bowiem, że tym razem przypuszczenia większości internautów okazały się błędne, a nowa część serii nie będzie wcale przygodówką. Zamiast tego otrzymamy grę opartą na znanej i lubianej mechanice oryginalnych wściekłych ptaków (a właściwie gry Crush the Castle, która wydana została kilka miesięcy wcześniej i posłużyła Rovio za „inspirację”), jednak przemodelowaną tak by lepiej trafiać w gusta żeńskiej części populacji. Męska (nie licząc Matyldy) brygada znana z wszystkich poprzednich odsłon serii zostanie tu więc zastąpiona nową, damską drużyną, która stanie do walki ze złą królową o imieniu Gale. Grze towarzyszyć będzie także serial animowany i nowa kolekcja zabawek, co z pewnością doprowadzi niejednego rodzica do skurczu portfela.

Angry Birds Stella trafi do sprzedaży już 4 września (cena nie jest jeszcze znana). Tytuł ten będzie dostępny na platformy iOS, Android, Windows i Windows Phone.