Nowa mobilna aplikacja Gmail będzie zawierać reklamy

Redaktorzy serwisu Android Police przejrzeli nową aplikację Gmail, oznaczoną numerkiem 4.6, i w jej kodzie znaleźli ciekawy zapis. Dotyczy on wprowadzenia w Gmailu, tego, z czego w ostatnim czasie znane jest Google. I wcale nie jest to przeglądarka internetowa, o której zapewne pomyśleliście, lecz reklamy. Szczęście w nieszczęściu, nie będą to uciążliwe reklamy pop-up. Mają być one stylizowane na wiadomości e-mail i co ciekawe, będziemy mogli zapisać je do swojej skrzynki odbiorczej. Do tej pory sponsorowane wiadomości miały trafiać do folderu Spam. Teraz będą pokazywane w odebranych wiadomościach.

Inne zmiany będą mało znaczące, mianowicie koło przycisku potwierdzającego wysyłanie e-maila zniknie przycisk Anuluj, a także zmieni się sposób wyświetlania zdjęć przy e-mailach w powiadomieniach. Jeżeli nie uda się wysłać e-maila, w skrzynce wysłanych wiadomości, na górze, będzie widniała specjalna belka informująca o niepowodzeniu akcji.

Reklamy są największą zmianą szykującą się w nowej wersji. Reszta będzie raczej kosmetyką i dopieszczeniem aplikacji.

źródło