Samsung sprzedał już 38 milionów sztuk Galaxy Note

Tabletofony to kategoria produktów stworzona dwa lata temu przez Samsunga w momencie premiery Samsunga Galaxy Note pierwszej generacji. Okazuje się, że był to strzał w dziesiątkę. Bo o ile na początku, gdy sprzęt ten pojawił się w sprzedaży, wydawało się, że Samsung sztucznie kreuje rynek i wmawia nam, że potrzebujemy sprzętu z pogranicza tabletów i smartfonów. Z perspektywy czasu widać jednak, że klienci pokochali te urządzenia. Świadczy o tym fakt, że koreański koncern sprzedał już 38 milionów urządzeń z serii Galaxy Note.

Aktualnie do wspomnianej serii urządzeń należą trzy modele: Galaxy Note, Galaxy Note 2 i zaprezentowany kilka dni temu na targach w Berlinie Galaxy Note 3, ale należy pamiętać, że sprzedaż dotyczy tylko tych dwóch pierwszych (Galaxy Note 3 trafi na półki sklepowe 25 września). Każda kolejna generacja ma większy wyświetlacz i lepszy, szybszy procesor. I każda rewelacyjnie się sprzedaje.

Co więcej, dowiedzieliśmy się od JK Shina, prezesa firmy, że Samsung oczekuje sprzedaży swojego najnowszego tabletofonu w ilości 10 milionów sztuk. Sadząc po zainteresowaniu poprzednimi generacjami, może mu się to udać szybciej niż myśli.

źródło