Microsoft przyznaje, że klienci nie rozumieją systemu Windows RT

Windows RT już od dłuższego czasu jest mocno krytykowany przez użytkowników, a dołączyły do tego również  firmy produkujące sprzęt, takie jak Acer.

Julie Larson-Green, inżynier odpowiedzialny za dział związany z systemem Windows, zdradziła, że firma musi się bardziej skupić nad edukacją konsumentów. Wydaje się to wręcz oczywiste, ponieważ dokładnie takie zarzuty do Microsoftu miał CEO firmy Acer. Dodatkowo, jak informuje gigant z Redmond, sprzedawcy nie wyjaśniają, jakie są różnice miedzy pełnoprawnym Windows 8, a tym w wersji RT. Przykładowo, nie informują o braku kompatybilności z aplikacjami. A to z kolei prowadzi do niezadowolenia klientów.

Microsoft przyznaje, że ma jeszcze wiele do zrobienia, aby poprawić wizerunek systemu.  Pani inżynier potwierdziła również datę wydania aktualizacji systemu „Blue”, o której wspominaliśmy w tej wiadomości. Mam nadzieję, że Microsoft wyciągnie wnioski z porażki i poradzi sobie z obecnymi trudnościami, a Windows RT po aktualizacji stanie się na tyle dobry, że będzie mógł poważnie konkurować z Androidem. Ale czy to w ogóle jest możliwe?


źródło: pcpro.co.uk